Monday, 21 January 2013

Jus / Pati Delima berkhasiat


Salam DAN Selamat PAGI
Sy baru nak mula minum Jus Delima Gulsan dari Turkey
Orang cakap banyak Khasiat Jus Delima ni. Lihat sini Khasiat Jus Delima.


Sesiapa yang berminat Boleh hubungi  kawan saya,
 Halyza di 019-7857864 / lizazul2010@gmail.com


Sebotol hanya RM15 SAHAJA!!! (250ml)

Pickup point dan kawasan penghantaran (COD), area Petaling Jaya khususnya. Jika beli dalam kuantiti yang banyak (1 karton) harga dan tempat penghantaran boleh dirunding. 

13 comments:

  1. mmg dia tak pos ea?

    oh, ada lg kck ea? tgk dlm gmbr mcm 340ml kan tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah mmg xpos

      *dalam gambar tu 340gram...

      Delete
  2. sapa nak beli area seremban boleh ke keropok station....

    ReplyDelete
  3. Sedap ak rasanya...? Kalau banyak khasiat tak sedap pun...patut telan jer..
    Moga-moga sihat dalaman kiter...

    ReplyDelete
  4. byk jugak khasiat die..nnt kalau kite nak kite crk awak okayh...;)

    ReplyDelete
  5. Mmg bagus jus delima nie.. Nnt kalau saya nak saya PM ya.. Tq :D

    ReplyDelete
  6. jus delima tak penah rase lagi, kalau buah dia penahlah...

    ReplyDelete
  7. Saya minum setiap pagi.....hehhee...

    ReplyDelete
  8. ramai gak rakan blogger yg minum jus ni kan

    ReplyDelete
  9. kalau baik apa salahnyakan amalkan.. x pernah cuba lagi..

    ReplyDelete
  10. nampak macam bagus utk kesihatan......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...