Tuesday, 31 July 2012

Juadah Berbuka 7 Ramadhan

Salam dan Selamat Berpuasa
Ini juadah berbuka puasa sy dan housemeet
TQ Kak Faza krn telah sedia kan juadah ni

Kentang Goreng Masak Sambal

Telur Masak Kicap

Ulam Pucuk Putat

Sambal Tempoyak

Agar agar beli kat bazar kelana jaya RM 3

Buah Mata Kucing

Alhamdulillah.
Selamat Berpuasa

27 comments:

  1. sambal kentang tu mmg sdap la... arini nak masak apa. tk tahu. :(

    ko dah start entry juadah ke? smlm nye mana?

    ReplyDelete
  2. kadang2 lauk yang simple tu lg sedap kan..:)

    ReplyDelete
  3. kentang goreng sambal ngan sambal tempoyak tuh yg menyengat tuh..terliur sudah..

    ReplyDelete
  4. nampak simple pun sedap jer...sambal kentang tu teringin pulak hihi

    ReplyDelete
  5. Kakak nak buat sambal kentanglah. Kan dah teringin dah...:)

    ReplyDelete
  6. Salam 11 ramadhan. CiM beli juadah d bazar je. Masak lauk utk sahur je, tu pun simple2 je

    ReplyDelete
  7. simple lagi menyelerakan ...;)
    betol tak :)

    ReplyDelete
  8. tempoyak tu yg tak tahan tengok....sedap nyer......

    ReplyDelete
  9. sedapnye sambal tempoyak tuh..:P

    ReplyDelete
  10. TAK MENAHAN AIR LIUR NI TAU TGK MENU BERBUKA TU HUHUHUHUU.....

    ReplyDelete
  11. sambal kentang dah brapa kali wat menu berbuka KA!

    ReplyDelete
  12. sambal kentang tu feberet saya!!!! :))

    ReplyDelete
  13. wah menyelerakan walaupun simple jek.

    ReplyDelete
  14. Byknya buah mata kucing...?? beli ke amik kat kg ni...??
    nak nak nak nak nak!!! :D

    ReplyDelete
  15. Salam tang sambal tempoyak tu yg tahan negoknyaaaaa..hihi

    ReplyDelete
  16. wahhhh...sedapnya..hehe..selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  17. sambal tempoyak yg mengancam tu :-)

    ReplyDelete
  18. sambal tempoyak yang mengancam tu :-)

    ReplyDelete
  19. macam-macam juadah ada ye....masak sendiri lebih berbaloi...

    ReplyDelete
  20. sdp2 je juadah brbuka dorg..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...