Monday, 30 July 2012

Yeeeyyy..Dapat Kad Raya dr Blogger eliss

SELAMAT BERPUASA Kawan-Kawan
yeyyy sy dapat Kad Raya pertama pada tahun 2012 ni
Terima Kasih Blogger ELISS
Cepat betul kad ni smpai..petang Sabtu dh smpai kad Raya ni kat saya
rasanya baru hari jumaat sy bg alamat, tengok2 ptg sabtu dh smpai.

Ini Kad nya



cantik kad comel eliss tu..TQ ye

SELAMAT BERPUASA 
DAN 
SELAMAT HARI RAYA 

18 comments:

  1. Nampak kad raya macam dah dekat raya pulak:)

    ReplyDelete
  2. nk kad raya jugak..=(

    bila zaman dah moden nie nk dpt sekeping pon susah..hatoiii~ -.-'

    ReplyDelete
  3. salam sayadisini...awai lg dah dpt kad raya yer.Bestnyaaa.Lama xdpt kad raya..ada sapa2 nk htr?hikhik

    ReplyDelete
  4. bestnye..linda da lame tak dapat kad raya, dlu zaman sekolah memang meriah la dengan kad raya..:)

    ReplyDelete
  5. Wowww, bestnyaaa..........nk jugok.... :D

    ReplyDelete
  6. dh lama dh rasenye xmerasa dpt kad raya..;)

    ReplyDelete
  7. K.tini, cepat la bg kita kad raya....

    ReplyDelete
  8. wah untung la , dpt kad raya. hadiah tu dah buka?

    ReplyDelete
  9. wah cepatnya sampai :) terima kasih backlinknya :)

    ReplyDelete
  10. suka dapat kad raya... dah lama tak merasa dapat kad raya banyak2...
    kalau dapatpun anak yang bagi sebab sekolah dia buatkan..

    ReplyDelete
  11. Sonoknye dpt kad rye.....dh lme xdpt kad rye....skang sume hntr kad rye gne tenet je...

    ReplyDelete
  12. wah awalnya dh dpt kad raya hihi...best2

    ReplyDelete
  13. best nyer..... remy dah lama tak dapat kad raya...... selalu dpt msg raya jer....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...