Tuesday, 10 July 2012

PERCIKAN Bunga Api @ FLORIA PUTRAJAYA 2012

Salam dan Selamat PAGI
Sambungan cerita di FLORIA PUTRAJAYA 2012
Semalam kita tengok Kapal Berhias di FLORIA PUTRAJAYA 2012
JOM hari ni tengok Bunga Api
PERCIKAN bunga api menerangi Tasik Putrajaya pada acara 'Magic of the Night'.
Cantik sangat
Saya dapat tengok gabungan pertunjukan bunga api dan perarakan bot berhias yg menyusuri Persisiran Tasik Putrajaya
















Sangat Berpuas Hati dapat p malam tu.
Harap2 tahun depan kalau ada rezeki boleh p lagi


TQ Singgah Sini

23 comments:

  1. Berapa banyak duit lebur begitu saja dek kerana percikan bunga api ini agaknya ye..

    ReplyDelete
  2. best la tgk bunga api..dlu2 pernah skali time new year tgk bunga api kt putrajaya

    ReplyDelete
  3. Kami tgk dari jauh je.. lepas makan kat warisan ;)

    ReplyDelete
  4. sonoknya.. rasa terkilan tak dapat pergi tahun ni.. moga panjang umur tahun depan.. InsyaAllah nak pegi.. best kan tengok bunga api..

    ReplyDelete
  5. cantiknye..rugi linda tak dapat gi..huaaa

    ReplyDelete
  6. Nice... ade jugak yea gambar bunga api .... sonok kan... time kat jalan besar banyak keta berhenti tau...adessss

    ReplyDelete
  7. wah besttt nye..sye gak x pergi pon.huhuhu..tumpang tgok & dgar cite org ej la..nice2..very nice

    ReplyDelete
  8. aku dengar cerita je dari sepupuku yang tingal dekat sana

    ReplyDelete
  9. wahh wajin nye snap2 pic guna tab :)

    ReplyDelete
  10. dah lama tak tengok bungan api live.. :)

    ReplyDelete
  11. Perghhh, cantiknya bunga api......kalau raya ada meriam buluh....hehhe...

    ReplyDelete
  12. cantiknya..cantik sangat,...

    ReplyDelete
  13. eh.... camner tak berjumpa nie....... he3...
    macam ler kat situ ada 10 org jer......

    ReplyDelete
  14. wah!! BEST gila... ni nak kena tunggu merdeka la ni baru dapat tgk bunga api ni

    ReplyDelete
  15. hee,nana ngk jugak bunga api ni,cantik je kan^-^

    ReplyDelete
  16. ohsem sgt. tak dan pun nak tgk aritu. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...