Thursday, 19 July 2012

Jeruk Penang Sangat Sedap !

Mintak Maaf la ye sesapa yg teringin bile tengok jeruk ni
Jeruk ni sy pesan kat kwn saya yg keje di Penang
Memang tiap kali dia balik kg dan kebetulan sy pon balik kg
Pasti sy akan pesan Jeruk Penang ni
Sedap sangat
Time kasih SURINADILA
jasa mu akan ku kenang
sy pesan RM 20
1bungkus RM10 la kiranya
sy campur semua jenis jeruk yg ada



Jeruk Campur
(Betik, Kelubi, Jambu, Anggur, Kedondong, Mangga, Salak)

Cik Suri bile nak balik Kg LAGI??..nak pesan lgi ni..
sbb sy mmg penggemar Jeruk dr Penang
Jom tengok sy shopping jeruk
....
........
ShOPPing Jeruk Penang

15 comments:

  1. hihi,kat umh tak hbs2 coz beli byk..

    ReplyDelete
  2. mak ai..xpenah g campur semua camni..tp mmg sdp la lau dpt makan jeruk2 ni..

    ReplyDelete
  3. time raya dapat la makan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Kecur menengoknya ☺☺

    ReplyDelete
  5. aritu p peang bli gk..suka jeruk salak

    ReplyDelete
  6. Pehhhh.......menarik betul kaler dia...

    ReplyDelete
  7. order kali ni nk charge transportation la....haha...

    ReplyDelete
  8. mmg sedap pun jeruk campur ni...wani paling suka jeruk mangga dia...ishhh teringin pulak bila tgk hihi

    ReplyDelete
  9. nampak memg sedap,,tp nk bagitau jgn amalkan sgt tau,,sbb bleh kene gastrik takpun ulcer plak nanti,,sekali kala takpelah,,sbb ipar akak habit suka mkn ni sampai hari2,,skg muda2 dah kene ulcer,,neway,,selamat berpuasa sok,,;)

    ReplyDelete
  10. meleleh air liur duk tgk bende ni. huhu.

    ReplyDelete
  11. Boleh cuba ni since dah ada kat penang

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...