Tuesday, 24 July 2012

Cucur Cempedak

Selamat berpuasa kawan-kawan
Balik Kampung ari tu sy bwak buah cempedak mai umah sewa
Bau nye..mak ai..semerbak.dari jauh dh bau cempedak masak
apa lagi housemeet sy buat la cucur cempedak
kalau nk beli kat Bazar Ramadhan sekarang ni tersangat la mahainya
3 @ 4 ketul RM 1..dah la kecik je isinya
puas hati goreng sendiri kan..
boleh makan smpai kenyang

Jom buat Cucur Cempedak

Cempedak yang belum di kopek

Cara-cara belah buah Cempedak

Isi Cempedak

Ulas-ulas buah Cempedak

CEMPEDAK GORENG RANGUP

Puas hati kan dapat goreng sendiri cempedak..makan panas2
sedap sangat.

22 comments:

  1. sedapnye cempedak goreng...kalo dpt isi yg oren lg sedap...kalo bli mmg mhl

    ReplyDelete
  2. puas hati kan goreng sendiri..nampak sedap je cucur tu :)

    ReplyDelete
  3. nakkk! nak cempedak. mana nak carik cempedak goreng ptg ni eh. ishhh,kenapa tunjuk time2 ni..huhuhu!

    ReplyDelete
  4. sedapnya chempedak.... emmm yum yum

    ReplyDelete
  5. kenapa dipanggil cucur cempedak? bukannya cucuh cempedak?? hahaha.. baiklah. sekian, itu sahaja wahai kembar fazs..hehehe

    ReplyDelete
  6. hehe..semalam berbuka linda makn cempedak grg..sedap..:)

    ReplyDelete
  7. feberet saya neh!!! kaloa de bau cempedak goreng kat pasar malam mesti nak beli.. kat shah alam nih 3 biji 2 hengget.. mahalkan~

    ReplyDelete
  8. alamak memang betoiler harga kalau beli kat luar mengucap dibuatnyer... tapi nak buat camner semuapun naik regekan...
    kalau dha tau mahal buat cam gini goreng sendiri...

    ReplyDelete
  9. Sedapnya Choq Cempedak..
    Dah lama rasa nak makan :D

    ReplyDelete
  10. memang sedap. nanti nak beli la kat bazaar.hehehe..

    ReplyDelete
  11. Sedapnya...bau sampai ke sini hihihi

    ReplyDelete
  12. alahai meleleh air liurku ehhehehe

    ReplyDelete
  13. sedaopnyeeee..suke3..kat kl mahal sgt2..3bijik 2hengget..xsedap plak tuh..

    ReplyDelete
  14. muuuaaiiiii isi banyak betul ..

    ReplyDelete
  15. ni cam tutorial belah cempedak tuk liza la....heheheheheheeeeee

    tingin lagi la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita wat cmtu...tp comot momot...hahahha

      Delete
  16. cempedak goreng!!!!! best...lepas tu mkn ngan bijik sekali....then lawan kentut........pergh!

    ReplyDelete
  17. uish..lame gile tak makan... ala..terliur dah tgh2 malam ni... huhuhu

    ReplyDelete
  18. buah cempedak my peberet hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...