Monday, 9 July 2012

Kapal Berhias @ FLORIA PUTRAJAYA 2012

SALAM DAN SELAMAT PAGI
Alhamdulillah, minggu lepas sempat sy terjah Putrajaya
Sempena dengan  Floria Putrajaya 2012
Sy teringin sangat nk tngk pertunjukan Kapal Berhias
Tema tahun ni 'Magic of The Night'
Cantik kapal 2 yang telah dihias dgn  cahaya warna warni
Jom layan gambar




Kapal dari Kenya

Kapal dr China

Kapal dari Langkawi


Tema tahun 2012
'Magic of The Night'






Ifa Raziah sedang membuat persembahan




Terima Kasih kak Fazza bwak sy datang sni
TQ jgak untuk Liza 
TQ AWAK disana
Bye2

58 comments:

  1. Cantiknya. Gambar pun cantik. Tak sempat nak tgk walaupun pergi sana. Tgk bunga je. Itupun sekejap.

    ReplyDelete
  2. wah!!macam2 rekabentuk kapal tu kan.. cantik.. kalau tgk depan2 lagi cantik kan???

    ReplyDelete
  3. canteknye!!!penuh warna warni :))

    ReplyDelete
  4. cantiknya bile pemandangan malam yer.... tahun ni x berkesempatan nak pergi.. kawan² un masing² bz...

    ReplyDelete
  5. Cantik betullh, rugi tk dpt tgk..

    ReplyDelete
  6. Beruntunglah mereka yg berpeluang ke sana. Kakak teruja melihat gambar-gamabr yg ditepek cantikkkk:)

    ReplyDelete
  7. kapa berhias mmg cantik kan.. tp sy xdpt tgk sbb jauh :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cntik sangt..sy teruja tngk..sbb sblm ni tngk dlm tv je

      Delete
  8. Amboi..meriah betul... :)

    ReplyDelete
  9. wow beshnye, 2mggu lps pegi pasar mlm jumaat (kat dpn floria putjaya) , tym tu xstart lg, tp tu pun da meriah sbb da psg lampu2

    ReplyDelete
  10. cantiknye... warna warni jer... mesti meriah... :)

    ReplyDelete
  11. Berwarna-warni. Rugi plak rasanya tak gi.

    ReplyDelete
  12. cantikkan sya pun pg tgk smlam! tq sudi singgah n dah follow u yek 293

    ReplyDelete
  13. Bertuah kan tinggal di malaysia! Macam2 Aktiiti yang dianjurkan diraikan bersama-sama dengan indahnya Lampu LED.

    ReplyDelete
  14. wah jelesnyer saya.. sorang lagi kawan saya dpt g floria.....

    ReplyDelete
  15. cantiknyerr kapal2 tu..kalerful lagi...bestnyer :)

    ReplyDelete
  16. Memang puas tengok gambar nie...besar dan jelas jugakk... kalau ade gambar bunga api lagi menarik... hehehe

    ReplyDelete
  17. sy pun pg jugak , tp last minit dah , ..

    ReplyDelete
  18. salam.Cantiknyaaa..warna warni gitu :D

    ReplyDelete
  19. next time datang sini boleh koling2 yea ;)

    ReplyDelete
  20. ok. jeles. sebab takleh gi senirik. uhuhu..

    tapi tengs ek for the pics! :D

    ReplyDelete
  21. cantek nyer kapal2 tuh semuo....!!!

    ReplyDelete
  22. bes nye..eee kan bes dapat tengok real
    tengok dalam gambar pon dah wat terharu
    wahh cantik

    ReplyDelete
  23. woww,,cantiknyaaa,,tk terpikir plak nk gi pesta floria tu,,harap2 thn depan wat la lg kan,,

    ReplyDelete
  24. dah follow . follow blik tau ;/
    http://aisyaieyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ala, x dpt pergi tahun ni....mesti happy kan dapat g k.tini...hehe

    ReplyDelete
  26. untungnyer ada yg bawak ke situ.....
    tahun depan jgn lupa dtg lagi... tak pun dtg tgk pesta bunga api antarabangsa pulak.......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...