Thursday, 12 July 2012

Ular Sawa Batik - 6.5 Meter

Berita dari KOSMO


Menakutkan betul la

- "Ular itu sangat agresif, melawan seperti nak menelan kami. Demi keselamatan, kami ambil keputusan membunuhnya dengan rakan saya melepaskan dua das tembakan," jelas Narizan.-


28 comments:

  1. besar n panjang gle....geli eh tgk...

    ReplyDelete
  2. jgnlah ular yg besar ni. ular yg kecik pun k.izan dah geli sangat2!

    ReplyDelete
  3. Heeeee.... besar dan panjangnya. Menakutkan betul.

    ReplyDelete
  4. suke tgok ular, panjang gak ye ular sawa ni. Tapi ade ular sawa lgi besar. Kalo kene belit memang abislaaa..

    ReplyDelete
  5. suka tengok jenis2 ular bila g zoo tapi takut tu tetap ada.. ular sawa ni mmg kdg boleh wt tak cam sbb mcm kain batik bila dia duk melingkar..

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, bsrnya...sampai 10 org kena pegang...takut lak aii...

    ReplyDelete
  7. euw besarnya....
    done follow here

    ReplyDelete
  8. ya Allah..mmg menakutkan + geli!!

    ReplyDelete
  9. takutnye lah.. janganlah di jumpekan dengan saya.. huhuhu

    ReplyDelete
  10. meremang bulu roma den nengok gambar tu....seriau

    ReplyDelete
  11. ular sawa batik?
    Kalau kek batik sedap gak..hehhehe...

    tp serius, ular ni mmg menakutkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaih..buleh pulak ingt kat kek batik..hehe

      Delete
  12. Dulu selalu juga tangkap ular sawa.. then jual dekat cina.. Dapat gak rm50 sekor

    ReplyDelete
  13. mak oiiiii. pjg nye ular ni. dulu kat kantin skolah ade jugak yg mcm ni. euwww.

    ReplyDelete
  14. menyeramkan tegok ular sawa tue...panjang betul..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...