Wednesday, 31 October 2012

WORDLESS WEDNESDAY @ Lembu Korban





16 comments:

  1. Dah pasrah dia utk dijadikan qurban.

    ReplyDelete
  2. nampak kurus lembu ni.. tp kurus² pun.. lembu sekarang mahal kan.. mau dekat 3K..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurus nampak tulang kan? leh buat sup tulang

      Delete
  3. sedih tgok lembu yg nk dikorbankan sebab tu x makan daging kurban

    ReplyDelete
  4. seb baik ada simpan gambar buat kenangan sebelum korban hehe

    ReplyDelete
  5. as salam
    insya Allah mereka masuk syurga..

    ReplyDelete
  6. sup tulangler mahal....
    teringat kat lembu yang terlepas msa kenduri kawen bapak sedara akak dulu2...
    punyaler susah nak tambat balik...

    ReplyDelete
  7. mcm taw jerk nak dijadi kan korban..

    ReplyDelete
  8. siap lar lembu..haha..dah nak jd mgsa korban..

    ReplyDelete
  9. takpe... balasan syurga menanti dia di sana...

    ReplyDelete
  10. Wah ! Entri Yang Menarik (◕‿◕✿)

    Jom Follow Blog Ni (!) Sekaligus , Baca/Komen Entri Misteri : Pocong Pandai Nyanyi Lagu Kosong Najwa Latif Ni Kalau Sudi :)

    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/10/misteri-pocong-pandai-nyanyi-lagu.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...