Tuesday, 16 October 2012

Panorama Broga Hill @ Bukit Broga


Salam dan Selamat Pagi

Hari ni Jom tengok panorama yang cantik dari Bukit Broga

ni time sebelum kol 7, mmg gelap lagi masa ni kitaorg smpai kat atas

Lalang-lalang



Pukol 7 lebih.dah cerah

Rumput-rumput yang menghijau
Pemandangan disekitar kawasan Bukit Broga


Lalang-lalang yang cantik


Apa la budak-budak ni buat tepi tu.

Sesat dalam semak





Selepas penat lelah saya mendaki Broga Hill saya p bermain air di Sungai Tekala,
Esok sy cerita..hehe..nantikan ye..
Sekian

28 comments:

  1. Suka ambil gambar lalang ye...

    ReplyDelete
  2. 2,3 menjak ni ramai blogger buat entry pasl bukit broga...

    ReplyDelete
  3. mmg cantik pemandangannya..lbh2 lg view dr puncak bukit

    ReplyDelete
  4. WAH CANTIK DAN TINGGINYER.. SAYA KONFEM TAK SAMPAI KAT ATAS...

    ReplyDelete
  5. tak bis ko mandi sungai ye. ko mmg gemar mandi sungai ek. adik ko report kat mak ko tk

    ReplyDelete
  6. antara tempat yang cantik kalau nak buat photoshoot....

    ReplyDelete
  7. banyak lalang cntik kan..gambar2 semua cntik, especially kalo dapat tgkap dri puncak :)

    ReplyDelete
  8. kite tag awk :- http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/10/segmen-sophieparisputra-giveaway-to-you.html

    ReplyDelete
  9. cantik sungguh tempat tu...
    saya teringin nak ker sana laa...
    tpi xtahu bila..hehe

    ReplyDelete
  10. ramai yg dah pegi broga hill ni kan... sgt2 cantik!

    ReplyDelete
  11. ala cantiknya... kat mana niu..

    slm knal.. dofollow sini

    ReplyDelete
  12. kalau dapat pergi sekali ni best jugak ni..

    memang indah

    ReplyDelete
  13. terasa kebebasan bila berada dipuncak tu........ segalanya luas sayup saujana memandang....cantik.....

    ReplyDelete
  14. cntknye pemandangan atas bukit 2....nak g...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...