Wednesday, 12 September 2012

Wordless Wedenesday @ Ikan Keli Bakar


31 comments:

  1. Sedapnya makan ikan keli bakar cicah air asam dan nasi panas2.

    ReplyDelete
  2. salam sejahtera

    Mama sekeluarga memang suka sgt ikan keli, bakar ke, masak sambal ke. tapi mama tak pandai masak ikan ni...
    Kuala perlis, entah bila nak ke sana lagi!

    ReplyDelete
  3. Ok lapar tgk.....
    Slluurrppp.....

    ReplyDelete
  4. owh..sedapnyer..tetiba rasa macam nak pi makan ikan bakar la pulak tgk gambar sedap ni...huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. amboi..meleleh air liur tengok gambar ni

    ReplyDelete
  6. ish..menayang hok buat teliur tu...

    ReplyDelete
  7. MIL saya selalu buat.. sedap kan :-)

    ReplyDelete
  8. Pilih saja pencecah mana satu jadi pilihan...

    ReplyDelete
  9. aduhai terliuq dah

    ReplyDelete
  10. Uwaaaaa..sedapnyeeee..nak nak nak jugak..hehe..

    ReplyDelete
  11. seb baik la bukan ramadhan..terliur ni

    ReplyDelete
  12. sedapnyerrr...makn dgn air asam huhu

    ReplyDelete
  13. kat manani... sedap kuah kicaptu...

    ReplyDelete
  14. lame nya tak buat dan tak makan ....
    rindu lagi² lepas bakar masakkan lemak kencur cili padi ...

    ReplyDelete
  15. Amboi Terlioq M tgk ikan bakar ni...

    ReplyDelete
  16. tetap terliuq walaupun remy tak mkn ikan keli.....air asam tu !!!

    ReplyDelete
  17. wife PM sgt suka mkn ikan keli...

    ReplyDelete
  18. slurrrpppppppppppppppppppppppppppp

    ReplyDelete
  19. perghh..cicah air asam..memang terbaik!

    ReplyDelete
  20. kecur air liur..nyesal tengok !!

    ReplyDelete
  21. Ikan keli, bukan kesukaan... makan pun sebab ingin nak rasa macam mana.. memang tak leh pi...

    ReplyDelete
  22. Myra tak reti nak makan ikan keli ni, tapi ada yang kata sedap giler ;D

    ReplyDelete
  23. memang feveret dan kena dengan selera....lagi satu menu yang EKONOMI....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...