Wednesday, 19 September 2012

Gambar Perkahwinan Nik Norfarizam & Aizuddin

Sambungan entry semalam --> Perkahwinan Kembar Ku
Jom TENGOK majlis Faz

Hari ni kita tengok apa acara yang berlangsung semasa Majlis tersebut

Tarikh -->15 September 2012
Tempat --->Dewan Gemilang UKM
Tema --> Kuning + Hitam

Perarakan Pengantin Masuk ke dalam Dewan Gemilang UKM
(abaikan aksi genggaman tangan Din)

Perarakan masuk ke Pelamin Pengantin

Pengantin yang serba Kuning di atas pelamin untuk bersanding
Tema KUNING + HITAM

Cantiknya Kembar saya Faz
Dah boleh saing TizZaqiah - abis la liza

Din yang senyum BAHAGIA

Pengantin Bersama PAPA nya - Ayah faz
 Merenjis

Pengantin bersama MAMA nya - Mak FAZ

Pengantin bersedia untuk Makan bersama keluarga kedua-kedua Pihak (amboi faz)


Pengantin Sebelum Makan Beradab

Sesi potong Kek 
Kek Kuning

SELAMAT PENGANTIN BARU FAZ DAN DIN
SELAMAT MENEMPUH ALAM PERKAHWINAN
SEMOGA BAHGIA KE AKHIR HAYAT

esok ada sambungan lagi..nantikan.. 

47 comments:

  1. Serba kuning.. siap kek pun warna kuning. Cantiklah..

    ReplyDelete
  2. cantiknya faz :)) diam2 je dia,dh kawen dh :))
    mmg mcm awk la muka faz ni :D

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru afasz dan suami...kuning diraja..cantik :)

    ReplyDelete
  4. cantiknye faz..n warna kuning hitam tu memang menaikkan seri betul la. Moga kekal bahagia ke akhir syurga.

    ReplyDelete
  5. salam.Sealmat pengantin baru kpd kedua mempelai.Semoga bahgia hingag ke akhir hayat.Aminnn

    ReplyDelete
  6. Selamat Pengantin Baru Faz..
    Memang cantik, kena ngan tema yang dipilih :D

    ReplyDelete
  7. wah..serebe kuning..cam raja2.."Selamat Pengantin Baru"

    ReplyDelete
  8. cantiknye faszzzz....selamat pengantin baru...semoga kekal hngga ke hujung nyawa..;)

    ReplyDelete
  9. TAHNIAH AFAZ DAH MACAM MUKA TIZ ZAQIAH PUN IYER JUGAK....
    TP SEKALI PANDANG MCM MUKA ARWAH SOSILAWATI .. CANTIKLAH.. PANDAI MAK AMDAM MEKAPKAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...cantiknye faz ni ye..mcam sosilawati plak

      Delete
    2. sosilawati celah mana??????

      kalau tiz tk pela , sy setuju :D

      Delete
  10. Sama padan sama cantik. Tak dapat hadir kerana menguruskan hal keluarga.

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. anyway. family sy mmg ada keturunan RAJA. sbb tu NIk :D

      Delete
  12. Errkkk....habislah kita...x boleh jadi ni...lol
    K.faz putih, pakai apa je cantik....tahniah3....k.faz ni tgh kat mana lah ni....honeymoon kot... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. smlm faz update status dok kat JABATAN PENGANGKUTAN JALAN, mlm sebelumnya dok kat STADIUM PAROI..pelik2 la tempt faz p ni..musykil plak rasa

      Delete
    2. APA yg pelik? hehe. kalau dlm bilik tak pelik ek

      Delete
  13. cantiknya Kak fasz.. berseri2.. :)

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah...
    cntik bergaya keduanya..
    semoga bahagio hingga akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
  15. best je dengar MC/DJ citer camner diorang berkenalan.... btw abang lepak ngan KID makan ngan MADAMMONDOQ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo patut la xnk gmbr ngn pengntin..dok melepak ngn diorg upenye

      Delete
    2. cerita Dj tu , sy sendiri yg karang. dj tu pandai gak olah ayat. tp dia g baca yg dlm kurungan tu. malu plak rasanya :D

      Delete
  16. selamat pengantin baru utk twin faz......semoga berkekalan , murah rezeki dan berbahagia selalu.....

    ReplyDelete
  17. selamat pengantin baru buat farizam..moga kekal ke ahor hayat..amboi..mcm perkawinan di raja tu..kuning betul....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cntik kan kuning ni..berseri betul

      Delete
    2. amin.... feel mcm diraja :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...