Tuesday, 4 September 2012

Comei tak saya ?

SAMA KE MCAM SAYA?


Ada tak Rupa sy?hehe..ni kwn opis yg lukis
alpi kata nk lukis muka sy disini..xtau la ada rupa ke xtak ngn sy
TQ ALFI

17 comments:

  1. Kakak tak pernah nampak tinie tepek muka kat blog lagi so tak tahulah..
    Tapi comellah kawan tinie lukis cantik.

    ReplyDelete
  2. oo muka tini mcm ni..lawa org nye :)

    ReplyDelete
  3. comeyyy...ada lah iras2 ckit =)

    ReplyDelete
  4. comeiiii..pandai dak tu lukis. ;)

    ReplyDelete
  5. sweet la awek nie... kita pegi dating nak ???

    ReplyDelete
  6. tahi lalat tu dah sama dah....he3

    ReplyDelete
  7. ketembaman dah ada. taik lalat dah serupa.

    aku masih menunggu din lukis gambar aku :(

    ReplyDelete
  8. adaller tu.. suka orang pandai melukis...
    mood raya panjangni...

    ReplyDelete
  9. tang taik lalat 2 kompem dh sme...hehe..

    ReplyDelete
  10. Wooowww....cun seyhhh....mcm heroin blues utk aku....hahhaa

    ReplyDelete
  11. Heheee, memang comel..
    Ada gak iras2..
    Tp betul kata Boni, ada iras Faz ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...