Wednesday, 8 August 2012

Shopping Bahan untuk Buat Biskut


Total Harga : RM 332

12 comments:

  1. wah banyaknya brg nk buat kuih hihi

    ReplyDelete
  2. selamat memasak dan buat kuih raya...... ada lebih hulur2 kat remy sedikit...... he3

    ReplyDelete
  3. wahhh..selamat ber baking :)

    ReplyDelete
  4. byknye shopping brg kuih raya.. ni mesti byk nt buat kuih raya kan

    ReplyDelete
  5. gandum cap sauh tu x elok la..ada bahan terlarang dlm tu.aku pun x beli gandum tu

    ReplyDelete
  6. wahh...semangat nak buat kuih raya ni :)

    ReplyDelete
  7. byk gle....nak jual kuih rye ke??

    ReplyDelete
  8. tini wat tuk satu perak ek... byk gile.... rajin la ko ni

    adikkkk rajin tak?

    ReplyDelete
  9. Makkkk aiiiiiiiiiiiii, mahainya beli bahan....ish3...rajin betui la k.tini ni....

    ReplyDelete
  10. fuyooo..ni memang sakan buat kueh ghaya nih...=)
    ciksu masih dok mengatur nak buat apa..ha3..
    baru siap kuih siput dengan popia terbang ..he3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...