Tuesday, 7 August 2012

Jalan Tar kene Serbu

Untungnya sapa yang cuti semalam.boleh p shopping kt Jalan Tar
Tapi sy BEKERJA.. xdapat nk p smlam
Jom tengok gambar. mmg sesak giler org..

Sumber : Metro

InsyaAllah sebelum  balik raya ni sy nak p jugak Jalan Tar nak beli Baju Raya yang belum di beli lagi

32 comments:

  1. cepat2 g beli..
    karang takut xde size tau..

    ReplyDelete
  2. ramainya .. teringin nak pergi .. tp kalau sesak macam ni pingsan hihihihihihi

    ReplyDelete
  3. Bila ramai2 macam ni nampak meriah..
    Baru terasa suasana hari raya ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..tp penat nye xpayah citer la..rasa nk buke pose je

      Delete
  4. selalu esok raya mlm nie baru serbu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xsempt nk serbu dah time tu..nk buat lemang plak.hehe

      Delete
  5. ramainyaaaa...mcm xsanggup jer nk g bersesak-sesak tu heheeee

    ReplyDelete
  6. bile tgok gambar cm ni rasa tak sanggup nak gi..tp klo dah pegi sesak mana sanggup daku redahi huhu

    ReplyDelete
  7. remy pi shopping baju melayu kat jln TAR ahad hari tu.....
    berpeluh, melekit dan haw haw bau nyer...sesak !!!

    ReplyDelete
  8. nasib baik x pi semalam, dah mcm semut manusia je!

    ReplyDelete
  9. Linda g smalm...sesak ya amat,tp meriah sgt .;-)

    ReplyDelete
  10. Mak oii!!! sesaknya...nak jalan pun susah...

    ReplyDelete
  11. Ya Allah meriah sungguh.. nasib baik tak pergi.. sesak kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene p ari berkeja..bru xramai org

      Delete
  12. tak boleh bwk anak kecik ni dtg sini..

    ReplyDelete
  13. Makk aii...rmainya...pergi malam x penat sgt...sebab sejuk, pastu leh beli air, kopok leko....hehhee

    ReplyDelete
  14. lama sungguh tak kesini. malas nak meredah lautan org :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...