Friday, 25 May 2012

JOM Makan Laksa saya buat !

Salam dan Selamat Pagi
Minggu lepas sy teringin nak makan Laksa
Ini lah Hasilnya
Laksa Buatan Sendiri




Ceritera Laksa 
Jom Beli Laksa Kelana Jaya
Edisi Special JOM BUAT Laksa

17 comments:

  1. cik en peminat laksa..dpt pulak letak telur goreng mata kerbau rangup2 tu....tolak kfc woooo

    ReplyDelete
  2. errrr...nk try la buat sendiri tp aku tk berkeyakinan ...... :(

    nk kene belaja la sebelum kawin...

    ReplyDelete
  3. akak pun suka laksa. pernah buat sekali je. lps tu mcm mls gitu.

    ReplyDelete
  4. Kakak pun suka laksa... walau kakak org johor tapi kakak suka laksa penang. Kena laksa kelantan yg putih kuahnya tu lagilah kakak suka...

    ReplyDelete
  5. sedapnyeee!!! ada resepi tak? maera penah try buat, tp cairla kuah dia..huhu~

    ReplyDelete
  6. linda tak reti nak wat laksa, tau makan je..hehe

    ReplyDelete
  7. ade lagi x?? hadoilah terliurrr....

    ReplyDelete
  8. mak aihhh sedapnye terliur sudey

    ReplyDelete
  9. Makanan kegemaran wani nie, kalau ada laksa nasik pun wani x makan dah, asyik ulang makan laksa ja...tp tu la, tau makan ja, buat tak tau.. hehee :)

    ReplyDelete
  10. dah lama tak pekena nih.. glurp

    ReplyDelete
  11. k.izan pun baru makan laksa malam tadi... tapi beli ajelah... hehe..

    ReplyDelete
  12. wow. kalau kuah putih best jugak kan. ;)

    ReplyDelete
  13. hemm..tak kan bosan makan laksa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...