Tuesday, 29 May 2012

Bertuah Jika ..


Bertuah seorang lelaki jika dia cinta pertama seorang wanita. 
Namun, 
Lagi bertuah seorang wanita jika dia CINTA terakhir seorang lelaki :)


23 comments:

  1. saya selalu berdoa semoga saya dapat jadi cinta terakhir pada sidia..:)

    ReplyDelete
  2. saya slalu berdoa saya cinta pertam n terakhir dia..:)

    ReplyDelete
  3. Semua mahukan cinta terbaik..

    ReplyDelete
  4. kannnn..sgt2 sokong..nasib kite baik dh jadi kekasih terakhir seorg lelaki..;D

    ReplyDelete
  5. hihi..teringat kat zmn sek dgn my hubby dl..CM ni boleh kire 1st luv die kot...lost kontek bagai bertahun2....lastly..kawen.. ;)

    ReplyDelete
  6. Moga cik cinta terakhir buat suami sbb dia cinta terakhir cik...... (perghhh......hhuhu)

    ReplyDelete
  7. CiM stiap kali bdoa agr mnjd cinta trakhir hubby CiM

    ReplyDelete
  8. suka suka..
    bertuah mereka sekiranya cinta mereka menjadi halal dan kekal hingga akhir hayat kan :)

    ReplyDelete
  9. lagi beruntung kalau dialah yang pertama & terakhir kan.hehehe

    ReplyDelete
  10. betul2...oh alangkah indahnya..

    ReplyDelete
  11. saya dah follow suatu masa lalu. terjah tengok blog adik ya

    ReplyDelete
  12. terbaikkkkkk. saya lah wanita itu. insha Allah. ;)

    ReplyDelete
  13. yup...setuju last tu. mcm zie...im being the 1st love and insya'allah akan jd last love utk my husband :D

    ReplyDelete
  14. hampir sama...^_^
    kebetulan
    http://aiendaksempoi.blogspot.com/2012/05/jika-untung-seorang-lelaki-jika-dia.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...