Tuesday, 22 May 2012

Halwa Betik Cantik !

Salam dan Selamat Pagi
Hari ni sy nk tunjuk gambar penuh Halwa Betik..
Yang Hari tu sikit je kan -- Tengok Sini

Siapa Sangka dr sebiji buah betik seperti ni, dapat hasilkan seni ukiran yg sangat menarik
Sumber: Google


Ini Gambar 

Halwa Betik Cantik Sangat


Sangat Kreatif pembuat Halwa ni.
Selamat Menonton
Bye2
TQ awk tolong tngkap pic ni.

44 comments:

  1. kretif....

    lama da x makan halwa..

    ReplyDelete
  2. rumit nak buat.. org biasa tempah untuk hantaran je kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah,,mmg rumit sangt..ni pon untk hantaran la.hehe

      Delete
  3. nice...suka tengok bila kt tempat kenduri orang buat hantaran..cantikk

    ReplyDelete
  4. ala..cantiknya..nk mkn pun syg ni..biasa dorang buat hantaran kawin kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..untuk hantaran kawin biasanya

      Delete
  5. cantiknye...memang berseni sungguh tangan org yg buat ni..

    ReplyDelete
  6. Memang berseni sungguh ukirannya... tapi mesti manis kan...

    ReplyDelete
  7. Wahhh....lawanyaa....dia wat dari betik muda ke...??

    ReplyDelete
  8. suke sangat tgk mase hantaran.. tp x minat sgt makan.. manis... susahkan nak buatnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sangt sush pon..rumit (eh macam sy je yg buatkan.hehe)

      Delete
  9. nice.. cantik betul and nampak cam sedap nyum nyum

    ReplyDelete
  10. Salam.cantiknya halwa betik ni.Jarang nampak org membuat halwa betik..rasanya dulu makcik suami ada buat gak halwa camni kat kg.Tp skrg dah uzur....xlarat nk buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wskm..mmg jarang..biasa org buat untuk hantaran je cntik2 cam ni

      Delete
  11. cantiknya... dah jarang nampak halwa betik ni kecuali org buat hantaran.

    ReplyDelete
  12. cantik..kalau saya sayang nak makan..

    ReplyDelete
  13. Kakak ingatkan nak tunjuk cara-cara dia... cantikkan.
    Ada org buat hantaran - memang kreatif..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mana da kak..nk tunjuk gmbo je..

      Delete
  14. sgt cantik okayh ukiran tuh..mmg kreatif..;D

    ReplyDelete
  15. cantik tu... doolu2 mk rajin buat...

    ReplyDelete
  16. betik 2 yg cam sdap....sy ske btik..

    ReplyDelete
  17. halwa ni kaler apa sebenrnya ek?

    ReplyDelete
  18. awak..linda tag awk

    http://langkahlinda.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-awesome-cool.html

    ReplyDelete
  19. wah!! ini dah kena masuk bahagian kreativiti dan imaginasi yang tinggi...aku failed benda2 macam ni....nice

    ReplyDelete
  20. mmg cantik..sesuai utk hntaran pgantin...
    tp rasanya sgt2 manis kan?

    ReplyDelete
  21. diperbuat dari betik ke tu? hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...