Wednesday, 2 May 2012

JOM Bakar Ikan Talapia !

Salam dan Selamat Pagi..
Dah lama xupdate Blog..hehe..rindu plak
Jom Bakar Ikan Talapia Merah..
Sedap 

Ikan Talapia Sebelum Di Bakar

Selepas Dibakar




Sambal Kicap


Mari Menjamu Selera.

24 comments:

  1. adehhh.. menjadi lapar.. tapi sy lagi suka talapia kelabu tu.. wat masak sambal.. sedapnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oowh..yg kelabu hitam2 tu ea..hehe.sy suka yg merah..

      Delete
  2. Perghh, sambal kicap dia...ikan tu x yah lumur pape ke...?? bakar kosong cmtuu..?

    ReplyDelete
  3. makk ai.terliur eca tgk ne dear..nasib dtg sini sambil makan :P

    ReplyDelete
  4. ikan talapia ni beli ke bela...sedap la weii..:)

    ReplyDelete
  5. sdap2.....lagi2 mkn tepi sungai....

    ReplyDelete
  6. jum jum..fuhh, sedap ni..mau bertambah nasik sebesen..heheh :D

    ReplyDelete
  7. kak izan suka ikan talapia ni. goreng pun sodap!

    ReplyDelete
  8. linda x suke ikan tu bakar kosong je, mesti nak lumur rencah. Tapi ikan talapia memg sedap utk dibakar..;)

    ReplyDelete
  9. ummphhh sedap nmpak! buleh bau dari sini :D heheh

    ReplyDelete
  10. alahai..feveret family sy ni =)

    ReplyDelete
  11. nyesal pulak tak beli grill pan hari tu :(

    ReplyDelete
  12. salam.Sama la kita..arini atie masak ikan bakar gak tp ikan merah yg bsr tu & bakar atas dapo jer.

    ReplyDelete
  13. Sedappppnyer ade sambal kicap plak tu.. ;)

    ReplyDelete
  14. uish..ikan bakar ngan sambal kicap,memang terbaik la.hoho

    ReplyDelete
  15. uii..cicah sambal kicap..mmg tu la makan dia...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...