Wednesday, 28 November 2012

Kesalahan TATABAHASA Kembar saya Berulang lagi !

Wahai PUAN AFASZ sila dengar ckap saya.. Jangan DEGIL ,
kesalahan berulang lagi, Jangan PISANG BERBUAH 3 KALI
KESALAHAN NYA

Beza ULAS dengan BIJI

ULAS - ISI yang terdapat di dalam Buah
BIJI - terdapat beberapa ulas didalam buah

Ini Kesalahan pertama di ENTRY ini
Ini Kesalahan kedua di ENTRY ini

Ini Bukti pembetulan saya kepada Puan Afasz

Buah DURIAN


Bulan June

Bulan November

Diharap faz akan faham selepas ini..hehe

Sekian
(bagaikan ketam mengajar anaknya berjalan.hehe)

23 comments:

  1. sebut je seketui durian,xde spe nk p'tikaikan ulas @ biji.blh gune dlm sume kondisi

    ReplyDelete
  2. remy selalu beli sepaket durian jer.... jual kat pasaraya....he3

    ReplyDelete
  3. kahkahkah!
    baru je aku kagum ngn si puan nik tu makan doyan sampai 5 biji. rupenye 5 ulas je.
    pastu boleh buat entri ajar tatabahasa pulak. lawak la korang nih! hahahaha

    ReplyDelete
  4. hehehe.. selalu orang keliru ea.. ulas dan biji.. hehehe

    ReplyDelete
  5. eh siap ada entry khas ke. malu la. tp tkpe. aku spm BM A !!!!

    hhehee... aku nk wat entry kesalah ko plak la ,,

    ReplyDelete
  6. haha.. toi tu.. kdg2 ada org salah faham.

    ReplyDelete
  7. hehehehe.. comel jer..
    kena tegur dgn cikgi BM dah~

    ReplyDelete
  8. dah mcm cikgu bm saya disini ni...

    ReplyDelete
  9. Sesak nafas kalau telan 5 biji durian sekaligus.. :D

    ReplyDelete
  10. hihi....sabo je lah...takpe saling membetulkan ye...

    ReplyDelete
  11. Aku pun baru tahu...hahahaha
    Aku bantai biji ajer..lantaklah janji boleh makan...kikikiki
    SEO Contest..Minta Tolong Klik Google +

    ReplyDelete
  12. CP singgah sini :P wah , durian fever :P

    ReplyDelete
  13. kte dtg follow sini,

    salam kenal

    http://cyidasite.blogspot.com/2012/12/segmen-tambah-follower-banyak-banyak.html

    ReplyDelete
  14. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  15. 5 biji ngan 5 ulastu jauh bezanyerkan...

    ReplyDelete
  16. hehehhh sekali sendiri pon silap eje ler ... heheh mmg jauh beza biji ngn ulas ^^

    ReplyDelete
  17. Boleh jadi cikgu tatabahasa la ye ni ;D

    ReplyDelete
  18. kalau 5 biji berasap la jawabnya..hihi

    ReplyDelete
  19. Saya pun selalu silap penggunaan ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...