Tuesday, 5 June 2012

JOM Tengok Hantaran Kawin !

Salam dan Selamat Pagi Selasa
Jom tengok hantaran ni..
yg mana anda berkenan?

24 comments:

  1. cantik bekas hantaran tu...da ade kaki

    ReplyDelete
  2. semua lah berkenan..boleh..tini punyer ke..lawa :)

    ReplyDelete
  3. oren + putih...cantik gak gabungan warna tu.....

    tini pasti nya akan pilih hijau :D

    ReplyDelete
  4. Lawa dulang dia...kaki panjang....dulang kita kaki pendek...hahhaa

    ReplyDelete
  5. yang depan kat tengah-tengah tu apa ye..kain baju ke tu..cantik..

    ReplyDelete
  6. saya barang hantaran je dah beli tapi takde sapa nak hias.jawabnya beli yang dah siap kat nilai 3 jela.wuuuuu

    ReplyDelete
  7. kalau ler suami belikan hadiah sepersalinan ginikan best,.....

    ReplyDelete
  8. semua cantik...nak semua la hihi

    ReplyDelete
  9. mestilah bau² minyak wangi tu yg berkenan hihihihi.. sape punyer ni..

    ReplyDelete
  10. Kalau ikut berkenan kakak nak nak handbag dgn kasut tu...
    Tapi kalau gubahan semuanya cantik belaka:)

    ReplyDelete
  11. phewittttt..wat sendri ke tuh?..

    ReplyDelete
  12. wahhh shantiknye hantaran. i like...
    salam kenal.

    ReplyDelete
  13. lawa telekung tu
    dibuat macam tu..
    telekung kan yang putih tu???

    ReplyDelete
  14. nak hand bag & kasut hehe...

    ReplyDelete
  15. cantik2 cuma kaler pelbagai sangat.....
    tapi pilihan masing2 kan....

    ReplyDelete
  16. sejadah plh gempak skali. kipas tu. besor. hehe. :)

    ReplyDelete
  17. dah lama tak tgk hantaran kawen yg cantik2. hujung thn ni dptlah tgk sbb turn anak2 buah k.izan plak kawen...

    ReplyDelete
  18. Sumer cantek, tp CiM paling bokonan, nun Telekung nan suci bersih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...