Monday, 25 June 2012

JOM Makan Nasi Dengan Ulam ulam Kampung !

Salam dan Selamat Pagi
Balik Kg hari tu, sempat berkelah dgn Family
Ini Hasilnya

Hidangan Penuh dan sedia untuk dimakan
Masak Lemak Perut bersama Kentang
Sayur
Perut yg direbus
Sambal Kicap
Telur Goreng
Ulam Buah Putat
 Ulam Kacang Botol
 Ulam Pucuk Putat
 Ulam Petai
Sambal Tempoyak
Ini Lah Menu2 nya yg dimakan
Sekian
TQ Singgah Sini

37 comments:

  1. memang sedap makan nasi gan ulam...

    ReplyDelete
  2. sampai sekarang tak reti mkn perut...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedp la kak perut tu..cume jgn bg bau je

      Delete
  3. Meriahnya. Terliur tgk. Saya mmg gemar mkn ulam

    ReplyDelete
  4. bestnyeeee...suke3 makanan kampung!!..;D

    ReplyDelete
  5. Mesti makan sepinggan tak cukup. Kakak nak tahulah buah putat dan pucuk putat ada ke jual di pasar ke? Teringin kakak nak merasa dan tengok pokoknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la kena tmbah kak ..hehe,,xtau la ada jual ke x kat pasar.,,sedap kak pucuk ni..

      Delete
  6. sedapnya ulam ulaman ni..:)

    ReplyDelete
  7. linda tak makan perut, tp makan nasi dengan ulam2 mesti sedap..huuu, da lame x dpt makan mcm ni. Asik makan kedai je duk kat kl ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..duk kl ni mmg mkn nasi kedai je ari2..mmg payah sangt nk mkn menu2 cam ni..

      Delete
  8. fuhhh sedap giler...!! bru dpt dtg ni off 2 ari....nk tya ni cmna erk dptkan widget top comment anda tuh?blh ajrkan?

    ReplyDelete
  9. Perut dgn babat sama x...?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. babat tu apa..xpernah dengr..

      Delete
    2. Ada kat bahagian lembu...tp kita x tau apa... :D

      Delete
  10. tergoda tekak ni..
    lg2 tgok perut..

    dpt plak perut masak lemak cili api, buat pedas2....haish...betambah berpinggan-pinggan...

    ReplyDelete
  11. kecur air liur dibuatnya...

    ReplyDelete
  12. banyaknyer makanan...selera jer mkn bila dpt mkn ramai2 hihi

    ReplyDelete
  13. waaa....rambang mata nak memilih ni

    ReplyDelete
  14. nampak sedap tapi saya memang tak makan ulam2 ni.hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...