Tuesday, 21 February 2012

JOM Buat Nasi Ayam - Resepi Diha !!

Salam Pagi Selasa kwn2..
Hari ni nak tunjuk cara2 membuat nasi ayam
Ahad lepas sy p umah diha dan sempat belajar buat nasi ayam
Jom Layan Gambar

1.Bahan bahan utk buat sup ayam

2. Cara masak nasi Ayam

3.Cara2 penyediaan Ayam Goreng

4.Bahan2 Sampingan

5.Sedia utk dimakan

Time kasih diha..
Jom Kita try buat nasi ayam
Bye2.
salam.

20 comments:

  1. waahh..sedapnye nasi ayam..fevret tuh..:)

    ReplyDelete
  2. hehe..sedp2..cpt2 buat..nnti kempunan..hehe

    ReplyDelete
  3. Ya Allah sedapnyaaaaaaaaaaaaa.........hahahhaha......mcm senang je kan...tp kita pon x pernah try...masa kat arau dulu pernah laa....

    ReplyDelete
  4. mcm sedap ja,,nampak pun seng je nak wat,,ermm bilalah nk try wat,,

    ReplyDelete
  5. liza:tngk senang je..nnti nk try la buat..hehe..kak xpenah buat lgi..ari tu tngk kwn je buat..

    Missina:aah..tngk senang je nk buat..jom2 kita try buat..

    ReplyDelete
  6. sedapnyer... ayam xde pulak dalam fridge... huhuhu
    nanti is datang lagi kalau dah ada ayam... hoho

    ReplyDelete
  7. nmpk menyelerakan....nak2....ble nk wat tuk aku??

    ReplyDelete
  8. terliur sudaaaaaaa.... time tengahari cam ni.. ;)

    ReplyDelete
  9. wah , besnye3 , sempat cnap2 ek , hehe ~

    ReplyDelete
  10. best nye nasik ayam..one of my fav dishes..sedap sebab boleh hirup sup sekali :)

    ReplyDelete
  11. sedapnyer..makanan kegemaran saya dan anak2 ni..

    ReplyDelete
  12. azam-->ha..nnti try la..tngk jdi ke x?

    adamhawa-->beli p beli utk lunch

    pinky-->hehe,,sempat..sbb sy tukang snap je..org lain yg msaak


    arra-->mkn3

    tihara-->aah best sangt..heehe

    fieda-->nnti kene buat bg anak2 mkn la klu gtu..hehe

    ReplyDelete
  13. nak kena try ni..terus lapar la pulak..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...