Wednesday, 6 February 2013

Msg Bersebab


Msg Bersebab

aku tau la mesti ada sbb kan ko msg aku.
klu xde sbb jgn harap la nk mintk maaf.
mcam la aku baru kenal ko 2 3 mgu..sory la..
semua permainan ko dalam poket aku tau x?

sudah la..aku xkaco hidup orang, ko jgn campur hidup aku.
xpayah la susah2 nak sibuk pasal aku..
p la buat hal sendiri. mcam mana ko buat kat aku dulu.

masa nak menipu xpikir pulak kesan dan akibatnya.
masa tu pkir x nak menipu tu lama ke kejap????
masa tu pkir x hati org ko tipu tuh sakit ke x??
masa tu pkir x apa akan jadi bile aku tau perkara sebenar bila menipuan tu terbongkar??
masa tu pkir x soalan yg ko tye aku tu soalan soalan BODOH?


skrg aku pulak yg ko salahkan  bila aku hangin?
ada beza ke aku sakit hati lama ke kejap????
suka hati aku la. 
meh sini nak jwab.
hati ni sakit bile org menipu aku dikala aku berniat baik nak menolong.
yaa mmg smpai skrg aku xleh lupa aku ditipu oleh manusia yng pentingkan diri sendiri

aku yakin, ko msg aku ni pon bersebab kan????sudah la..mcam aku xkenal ko..
tngk la xlama lgi kompem aku tau sbbnya..ingt aku bodoh???tp sebenarnye aku dh tau sebabnya..tunggu dan lihat je la..

jangan ingt aku baik ngn ko, ko boleh pijak kepala aku..mintak maap la ye..

Sekali ditipu, mmg susah dah nak caya.....so baik jgn start langsung....



11 comments:

  1. amboi.. marah betul nampaknya ni... sabar ya...

    ReplyDelete
  2. errr takut.....larikkkkk hihi...sabar ye...moga allah buka kan hati kawan tu supaya berhenti dari menipu orang ....amin

    ReplyDelete
  3. Macam tak sesuai je Tini marah-marah.... =p
    Sabar tau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe..bukan selalu marah...sy marah bile org sakitkan hati sy je

      Delete
  4. first time tgk awak marah..sabar kayh..

    ReplyDelete
  5. Sabar ye. Setiap ujian tu ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  6. jgn lah marah...kena byk bersabar tau,....

    ReplyDelete
  7. *************************************
    hati ni sakit bile org menipu aku dikala aku berniat baik nak menolong.
    yaa mmg smpai skrg aku xleh lupa aku ditipu oleh manusia yng pentingkan diri sendiri

    aku yakin, ko msg aku ni pon bersebab kan????sudah la..mcam aku xkenal ko..
    tngk la xlama lgi kompem aku tau sbbnya..ingt aku bodoh???tp sebenarnye aku dh tau sebabnya..tunggu dan lihat je la..

    jangan ingt aku baik ngn ko, ko boleh pijak kepala aku..mintak maap la ye..

    Sekali ditipu, mmg susah dah nak caya.....so baik jgn start langsung...
    **************************************************************


    pernah mengalami, . . . senasib kite ni kak, . . . semoga akak kuat untuk ikhlaskan dan lupakan semua yg berlaku, . . . .

    saya cadangkan jauhkan diri je, . . . . tapi jangan sampai membenci terlebih sangat, . . . bahaya jugak kalau benci melebih-lebih ni, . . . nanti jadi macam dendam kesumat lah pulak ti, huhuhu, . . . .
    nak selamatkan diri dari kena tipu dengan jauhkan diri ok kot, . . . . (^_^)

    rilek kak, . .. . . cool down, . . . . hehe

    dulu saya tengok akak seorang yg ceria, . . . . bile saya baca entry ni, . . terkejut sikit pun ade jugak tau, . . . .

    rasa-rasanye akak tak tahu kot saya siape, hihi, . . .
    tapi saya pun tak tahu siape akak, . . . tapi saya cume pernah kenal "SayaDisini" je dulu, . . . . . .

    http://budakgetah91.blogspot.com/2013/01/untitled-mystery.html

    ReplyDelete
  8. Yuk Raih Kemenangan Bersama Agen Games Kartu Online Terpercaya dan Terbesar se Asia TaipeiPoker.Net, Dengan Game Terlengkap, Kartu Bagus, Bonus Berganda
    KLIK DAFTAR Dan Dapatkan Bonus Referal dan Bonus Rollingannya ;)
    BBM : 2AE0D276
    SALAM KEMENANGAN !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...